Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Rv Ubohé, hodně ubohé. A navíc hloupé. Puberťáci na druhém stupni ZŠ by to napsali daleko lépe. Hanba by Vás měla fackovat.

0 0
možnosti
Foto

Není to dlouho, co jsem psal Hejnovi pod blogem, kde se pustil do Nečase, jak se mi eklují podobné výpady v osobní rovině ... ať směrem vlevo nebo vpravo ...

2 0
možnosti
Foto

Nemaje ni flok, tak jsem napsal blog. A není to moje vina, že má jméno Kateřina. Dělá ze mě b lb ečka, jmenuji se Kvasnička. ;-)

Taky to "umím".

3 0
možnosti
BM

Proč by si mladá holka nemohla dělat co chce aniž by ji někdo sledoval, napadal a nebo urážel. Připadá mi to idiotské.

Hezký den

1 0
možnosti
JH

protože je dcera našeho prezidenta

0 0
možnosti
SN

:-)  Naivní a hloupé! Zkuste napsat něco poetického, možná se Vám to podaří lépe! Rv

1 0
možnosti
EJ

joooo, puberta. Myslím, že spousta lidí, i hodně vlivných, by jí nejraději vymazala ze svého života. I princ Harry se dobře zviditelňoval. Přejdou telecí roky, přijde vystřízlivění.

;-);-)

3 0
možnosti
Foto

Vidím v tom závist, že jste tam nebyl...;-D

3 1
možnosti
MT

Vidím ve Vašem postu závist, že jste událost nestihl glosovat stejně dobrou poezií:-)

3 2
možnosti
BM

Nezlobte se, ale nepřipadá mi to právě to pravé ořechové. Zdaleka nejsem příznivcem pana prezidenta a jeho dcera by se dle mého názoru věnovat školním povinnostem a né rajzovat s tatíčkem po světě. A jestli se skutečně zúčastnila této akce tak je to její blbost tzv. telecích let.. Avšak rozmazávat to se mi zdá dosti hloupé a zbytečné..

7 0
možnosti
MT

Ale no tak, rozmazávání vypadá jinak. Rozmazávání teprve přijde.

1 0
možnosti