Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už v nadpisu nálepkujete.Rv

0 0
možnosti

Zřejmě to byl můj záměr, nemyslíte?

1 0
možnosti
Foto

M28a41r62t84i25n 41Š11i83k

8. 9. 2015 18:54

Tak vy byste rád poklábosil u sklenice mexického drinku, ale skoro to vypadá, že jste s konzumací začal ještě před příchodem hosta. Racionálního patriota vám opravdu nikdo nebere. I s tím stupidním nálepkováním bych byl na vaší straně. Jen mám takový problém. Proč nálepkujete a generalizujete i vy osobně? Novináři jsou podle vás jen tupí požírači chlebíčků. Rozumím tomu správně že VŠICHNI novináři? Muslimové v Amsterdamu pokřikují sprostě na dívky. Rozumím tomu správně, že VŠICHNI muslimové? Úplně na větvi jste z Vietnamců a Ukrajinců, jak se krásně přizpůsobili. Opravdu VŠICHNI? Proč tak vehementně brojíte proti nálepkování, když sám nálepkujete, až se z vás kouří? A ještě k těm vědcům a kominikům, nebo soustružníkům. Pokud tak obdivujete tu naši "rajskou zahradu", uznáte doufám, že v ní mají právo se veřejně vyjádřit a podepsat se pod jakoukoliv petici, dokonce i vědci. A nezlobte se, opravdu jsem nikde nezaznamenal, že by kominíky nebo soustružníky s jejich peticí někdo označil za "tupou lůzu". Jestli v tomto případě neslyšíte tak trochu trávu růst. Vaše obavy o rajskou zahradu chápu. Jen se zkuste zamyslet, zda je možné, aby se úplně izolovala od okolního nestabilního světa. Aby se vykašlala nejen na své mezinárodní závazky, ale také na obyčejnou solidaritu. Jako racionální patriot byste přece měl znát naše možnosti. Pak už jde jen o ochotu pomoci těm, kteří to opravdu potřebují. Pokud budete schopný potlačit své sklony házet všechny do jednoho pytle potížistů, najdete tam určitě i takové, kteří naši pomoc nejen potřebují, ale i ocení. Ano, rozlišit je zřejmě bude složitý úkol. Možná by pro začátek stačilo, kdyby Evropa dokázala dodržovat vlastní azylová pravidla. A teď mi můžete nalepit na čelo nálepku sluníčkáře.....

1 0
možnosti

Samozřejmě, že generalizuji a nálepkuji, máte svatou pravdu a jsem si toho vědom. Na mainstreamovou manipulativní masáž prostě odpovídám stejnou formou. Paušalizaci se tedy vyhnout nemůžu.

3 0
možnosti
Foto

Když se tak  hezky  ptáte, tak  já vám to teda řeknu. Trouba, který by měl vážit, co napíše do svého blogu.

2 2
možnosti

"Podle sebe soudím tebe."

Možná byste měl vážit, co píšete do diskuse, protože Váš příspěvek vypovídá víc o Vás, než o mně, pane Turnere...

4 0
možnosti

Mozek a přemýšlení... Heleďte, Kvasničko, nemáte na sluníčkáře nějak přemrštěné nároky?!?

5 0
možnosti

Nic není snazšího než vyrobit nálepku, někomu ji přilepit na čelo jako Kainovo znamení, exkomunikovat, vynést klatbu a všechno ideologicky potvrdit. Zběsilá kritika je zpravidla vedena především těmi, kteří nejvíce prahnou po tom, co právě zakazují.“ To přeci sedí na ty, kteří ostatní nálepkují jako sluníčkáře. Nebo jste si to nevšiml? P.S.: Už teď žije v ČR podle Ministerstva vnitra cca 16,000 lidí, kteří jsou z muslimských nebo afrických zemí. Většina z nich tady má trvalý pobyt (žijí tady děle než 5 let). Máte pocit, že se neadaptovali na společnost a nutí nám tady šaríu nebo vůdů?

1 2
možnosti

Muneeb Hassan Alrawi - tento pán se dost zviditelňuje, takže ho můžeme použít jako určitý etalon. Máte z něj dojem, že se adaptoval a majoritu nijak neprudí? Já tedy rozhodně ne. Přičteme-li k tomu skutečnost, že tento (a jemu podobní) káže v mešitách (a občas mimo mešitu unikne, co tam káže), stále zůstáváte v pohodě? Já tedy ne.

7 0
možnosti

A34l30e19š 53R80y67s

8. 9. 2015 15:59

Skvěle napsané......samozřejmě karma.....

Pod tohle se podepíšu.....R^ [>-]

Včera jsem mluvil s kamarádem, který byl dva měsíce jako dozor v jednom uprchlickém táboře, takže ví.... 80% muži mezi 20 a 40 lety, mnozí s vojenskými kerkami, když jim byly rozdány nějaké hudební nástroje, do večera z nich zmizely struny,  nosí naostřené příborové nože....

Těch skutečných pomocipotřebných uprchlíků je menšina.....

Řekl bych to asi takto: Je mi jedno, zda jsi bílý, žlutý, černý nebo třeba fialový, přijeď, pracuj, najdi si bydlení, přizpůsob se místním zvykům, žij tady. Ale nevnucuj mi své zvyky, protože já jsem tady doma, nikoli Ty. A jestli se Ti to  nelíbí, běž si zpět, odkud jsi přišel....!!

5 1
možnosti

Dočetl jsem to až po ty sluníčkáře.

0 0
možnosti

Nebylo by lepší zrušit peníze?;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS