Čekal jsem, že přijde konec světa

„Nejdůležitější je, jak dobře projdeš ohněm.“ Charles Bukowski                   

 

Čekal jsem, že přijde konec světa,

tak jsem se vydal v noci kalit,

užít si, než zahřmí boží věta:

„Balíme, bando! Už jste mě srali!“

 

Věřil jsem v příchod Armagedonu,

v potoky krve, zvuk andělských trub,

místo toho řve do mikrofonu

z pódia v parku jen jakýsi blb

 

Očekával jsem mimozemšťany,

invazi talířů vesmírných monster

Prošvihli to! - Kundy zajebaný!

Tak zase nic - no to mě poser!

 

Doufal jsem v dopad meteoritu,

že tady zamete s mlékem a strdím,

že to tu usmaží, krutě a bez citu,

jenomže zatím tu, kurva, dál smrdím

 

Alespoň nějaká epidemie

mohla tu udělat menší haló.

Teď na to čumím – každý dál žije.

Takže zas nic – hovno se stalo…

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Drahomír Kvasnička | pátek 21.12.2012 15:05 | karma článku: 10,77 | přečteno: 1041x