Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Frollik

18. 8. 2012 14:13
Připojuji se, základ je rodina.

Moji čtyři vnuci (3-18) umí všichni plavat a také jsem se na tom podílel. Všechny podporuji ve sportu a protože jejich rodiče na to nemají čas jezdím s s jedním na basket s dalšími plavat a ty nejmenší doprovázím na kole. Nejstaršímu jsem koupil kdysi první počítač a dnes bych si za to ruce urazil a ty menší se snažím od toho chránit (s podporou jejich rodičů).

0 0
možnosti

Bára33

16. 8. 2012 15:35
Ne škola, ale rodiče...

Jste na omylu - ne ve škole, ale jedině v rodině může dojít ke změně situace. Když si rodiče uvědomí, že péče o dítě by měla mít přednost před jejidh zábavou a koníčky, že když budou děti nemocné vlivem špatného životního stylu.,bude to vina rodičů - a ti za to budou muset také zaplatit. A že bude za pár let hlavně na jejich dospělých dětech, aby se o ně postarali ve stáří (stát to tedy určitě nebude), tak že je teď na nich, aby je vedli ke zdravému životnímu stylu, protože invalidní čtyřicátník se o svou sedmdesátileou matku nepostará... A jak k tomu rodiče "dokopat"? Jedině dvěma způsoby: finančním dopadem (placení léčby zaviněné špatným životníám stylem) a tím, když ve svém okolí uvidí následky - bezmocné starce a střenky, o které se jejich děti nebudou schopny postarat. Je to tvrdé - ale jinak to bohužel u lidí nefunguje.

0 0
možnosti

Lexamila Prozacová

14. 8. 2012 22:05
Jeste to neni tak zle

Sice pribyva metracku, ale tam uz skola moc nepomuze. Asi jste mel stesti na telocvikare, ja osobne vzpominam na hodiny telocviku jako na nocni muru, zvladla jsem kotoul, ale nezvladla jsem ujecene telocvikare, kteri nic neumeli, tak ucili...

0 0
možnosti

Šahrazád

1. 9. 2012 0:09
Co umíte vy konzumentko antidepresiva Prozac ?

asi tolik co Gwendolene ? Komické ženské s mindráky - možná i hmotnostními.;-(Rv

0 0
možnosti

Jarba

14. 8. 2012 20:32
Nemůžu si pomoct,

ale článek už jsem někde četl. Kdo od koho opisuje?:-/

0 0
možnosti

mirek-storch

14. 8. 2012 19:17
Učil jsem TV na školách přes 35 let a především to závisí na

rodinách. Nejen geneticky, ale především děti přejímají životní styl včetně stravování. Jestliže rodiče místo přirozeného pohybu na vzduchu - pěšky , na kolech nebo i lodích - pěstují televizní gaučing, tak se nemůžeme divit, že mnoho dětí má menší nebo větší nadváhu podle indexu BMI. Procento obézních dětí narůstá. Řada rodičů má raději děti doma pod kontrolou, když si hrají na počítači, než aby jim dala možnost běhat venku s kamarády. Osvícenější rodiče platí zájmové kroužky nebo příspěvky ve sportovních oddílech. Bohužel ekonomická situace se u nás zhoršuje a ve školách často děti běhají na TV bosé, protože rodiče nemají na sportovní obuv - zejména u sociálně slabých skupin. Učil jsem dlouho na středních školách, kde je vybavení studentů na sportovní aktivity podstatně lepší. Zájmy dětí se tříští mezi různé sporty, a tak pohybově nadané děti si trenéři navzájem přetahují. Reprezentace státu závisí na podmínkách, které jsou pro sport vytvářeny.

7 0
možnosti

Boma

14. 8. 2012 12:43
Kolik dětí

například odchází dnes ze školy a má už řidičák na malé motocykly. Já jsem ho měl, na naší škole byl dopravní kroužek jeden z mnoha jiných. Řidičský průkaz mě tehdy přišel na celých 30kč. A psal se rok 1965. Řekl bych že ne vše co se o té době říká je pravda, dnes je moderní tu dobu kritizovat. Je třeba hovořit s více pamětníky a ne jenom s těmi ukřivděnými.

Hezký den

6 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v1b

14. 8. 2012 11:18
každý politik musí umět kotrmelce...

;-)

0 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v1b

14. 8. 2012 11:19
Re: každý politik musí umět kotrmelce...

(alespoň názorové)

0 0
možnosti

Medved.92

14. 8. 2012 10:30
S tou výukou na školách to není nijak slavné,

učitel je většinou fanatik, který nemůže pochopit, že prostě každý není sportovec. Polovina hodin je zabitá běháním a skákáním na známky... Tímto způsobem těžko vypěstujete lásku ke sportu. Mě osobně bavil tělocvik až na VŠ, kde jsem si vybral sport, který mě zajímal.

5 0
možnosti

Astaroth

14. 8. 2012 10:39
Re: S tou výukou na školách to není nijak slavné,

Telocvikari se hojne rekrutuji z vyslouzilych dustojniku. Zrovna jednoho takoveho jsme meli, patrne se vyziva v predstave, jak jeho cvicenci v duchu "na zapadni fronte klid" bezi do fajrunku masinkveru, kotouly se vyhybaji trasovkam, vymyky preskakuji drathindrisy a postupne odpadavaji na poli cti a slavy ;-D

1 0
možnosti

Kyros

14. 8. 2012 10:20
Kdo nezíská

alespoň bronzový odznak Zdatnosti, měl by být svržen ze skály.

0 0
možnosti

Alergik_new

14. 8. 2012 10:28
Re: Kdo nezíská

Oni už staří Řekové říkali, že nevzdělaný je ten kdo neumí číst a plavat. Něco na tom bylo ;-)

3 0
možnosti

Tobinka2.0

14. 8. 2012 9:52
TV je hrůza

Předmět, který bude minimálně dvě hodiny týdně (ideálně dvakrát denně) vštěpovat dětem lásku k pohybu, podporovat v nich zdravou soutěživost, schopnost vyrovnat se s porážkou a nepřeceňovat vítězství.

Jako pardon, ale to si děláte srandu? já jsem narozená v osmdesátých letech, ale tělocvik pro mě byl noční můra, a to jsem nebyla zase tak špatná. Ale když si představím, jak to schytávaly od učitelek tlusté děti, je mi ještě teď blbě... A jak učitelé s gustem podporovali tu zdravou rivalitu tím, že svoje mazány a vlastně všechny podporovali v posmívání se těm, co nezvládnou kotoul. A já se smála s nima, protože jsem se bála

TV ve škole je jako povinné kurzy plavaní, naučí hrůze z vody a odporu k pohybu. Díky, raději ne.

tehdyjsem si svatosvatě slíbila, že jednou svému dítěti, bude-li to chtít, zařídím osvobození

3 0
možnosti

Astaroth

14. 8. 2012 9:55
Re: TV je hrůza

To u nas nijak motivaci vysmechem nepodporovali, nicmene si zive pamatuju odstrkovani spasu brehu hledajich plavacku bidlem zpet na hlubinu s telocvikarkou nevyslovenym, ale zjevnym "plav 'vulgarni nazev pro kloset'!"

2 0
možnosti